14 december 2010

Galet galet galet

Allt är galet i min hjärna just nu ;)
Men mest galen lär ju ändå min man vara, han har köpt mej en iPad!
Det är kärlek det;)
Ja inte alla håller med men men....jag är hur lycklig som helst iaf, i nye i min vildaste fantasi hade jag kunnat tro att detta var vad som skulle ligga i mitt paket.
Så nu måste jag testa att lägga in mitt allra första blogginlägg via iPad.
Det funkar ju alldeles utmärkt, ska nog lära mej det här så småningom.

Nu har jag precis haft ett nervöst sammanbrott på min dotter som hällt ut lackfärg på sitt golv....jodå, ibland...händer det grejer här hemma, typ varje dag faktiskt...jag älskar mina barn.

Jag fick helt fantastiska födelsedagskort av mina barn, de bad mej läsa dom högt och jag grät som en toka!
Ska fota dom och lägga ut dom på bloggen, när jag lärt mej hur man gör på denna mackapär!

Tack min älskade familj, ni betyder allt för mej.
Sen kommer nog min Ipad, Iphone och macbook ;)


Puss o kram till er alla.


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Öknavägen,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar