03 december 2010


Jamen då var han här min lillebror Micke och hans Josefin.
Resan gick bra men tog lite tid pga allt snöande + ett matstopp.
Emelie har längtat o väntat hela dagen på att de skulle komma, hon fick totalt bryt vid 19 när hon bara skrek att hon minsann inte skulle sova när de kom. Ja vad ska man säga, hon lät som en mistlur fram till hon somnade i soffan kl 21.15 och då hade de fortfarande inte kommit. Vid 22 dök de upp o Jossan var tydligen överlycklig att vara framme för hon plingade rejält på klockan och steg innanför dörren och verkligen skrek i högan sky: nu är vi framme!!!!
Emelie vaknade inte och Benjamin hade inte somnat ännu och har det inte nu heller. Jag misstänker att han är spänd över sin födelsedag imorgon. Vi har behövt tala om vilken tid vi kommer ner och sjunger för honom i morron bitti och vilken frukost han ska få. Orolig kille men lycklig och förväntansfull är han.

Just nu spelar Andreas, Josefin och Micke Settlers men jag lockades inte med ikväll. Jag kände att jag behövde få lite sömn inatt för att förhoppningsvis slippa huvudvärk i morron.

I morron ja, då måste jag fixa lite mer mathandling innan resten av mina syskon med familjer anländer.

Så nu lite välbehövlig sömn för mej medan de andra roar sej med Settlers. Gonatt!

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar