26 december 2010

Kallt. lugnt och hemma!

Hemma i E-tuna nu, sitter i soffan o fryser som en toka, ska strax krypa ner i sängen o sova innan jobbet kallar igen.
Vi har haft en fantastiskt fin o lyckad jul hos mina föräldrar i Kisa. Benjamin sa när vi åkte hem att det varit en riktigt bra jul men för mycket folk ;) jag förstår honom, det blir livat med alla mina syskon, respektive och syskonbarn, ljudnivån är ju inte bland det lägre.

Katterna mådde bra, tack Boytons för all hjälp. De (katterna) sprang ut och in ikväll, de var så glada att vi kom hem och sen så hade de ju varit inne hela tiden vi varit borta så de ville vara ute och vara med oss, snacka om beslutsångest.

Barnen har också svårt att somna, tycker det är skittråkigt att behöva vara på fritis i morron och resten av veckan, men det kan jag ju inget göra åt, jobbar man så jobbar man. Fast jag får dåligt samvete, de får liksom aldrig lov på loven, blir bara skolfria men inget fritisfria :(
Ja, ja de klarar sej nog ändå.

Nä nu fryser jag så jag skakar, så nu avslutar jag.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att ni landat hemma igen och att ni haft en härlig jul! Lägg undan det dåliga samvetet, min erfarenhet av fritids på loven är positivt! Inte såå mycket barn men hyfsat gott om personal, roliga aktiviteter och pyssel. Hoppas att vi kan ses snart!

    Kram till hela familjen!
    Angelica

    SvaraRadera