20 december 2010

Däbbt i däsan!

Så himla täppt i snoken man blir när man sätter sej ner, jag har nog haft lite feber stundom idag men jag har haft bra med ork på jobbet och så trivs jag ju så det har bara varit att kämpa på.
I morron jobbar jag kort dag och ska sedan åka till Västerås för att besikta bilen och hoppas det inte blir allt för jobbigt med vädret o väglaget.
Hoppas dessutom verkligen att bilen går genom besiktningen.

Ikväll har vi klätt granen, den blev fin tycker jag, älskar våra glasdroppar, dom är underbart vackra.
Massor med paket ligger under granen och man fattar inte hur vi själva ska få plats i bilen ner till Kisa.
Jag älskar julen o paketer men mest att vi denna jul får vara med min familj :)

Idag har vi också skypat med Stig o Annika från Helsingborg, är ju tvungna att testa nu innan de åker till Gran Canaria  i några månader så vi kan prata sen också. Emelie surar för att hon inte har nån gene webcamera..skulle inte tro att hon får en heller, hon är bara 9 år och hon hittar på så mkt bus så ingen cam för dettta barn förrän hon är 25 eller nåt..

Nä nu kan jag inte sitta här längre, dags att kolla behovet av kvällsmat innan läggdags anländer..sömn längtar vi alla efter..

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar