28 december 2010

Luktar bränt!

Här hemma luktar det bränd plast.. Inget gott alls faktiskt.
Jag som varit så lycklig över mitt promenad o löpband, det var konstigt igår på provspringningpromenaden, drog inte som det skulle och var lite ojämnt i hastighet. Jag tänkte att det kanske bara var i början och att man skulle spänna bandet lite. Idag vet jag att just det var inte alls problemet för idag powerwalkade jag och tempot sackade sen fick det tokspel och pang bara ökades tempot o sen luktade bränd plast!
Jag vet att det inte beror på min kroppsliga tyngd iaf, för så tung är jag inte. Bandet ska lämnas tillbaka förståss och jag vet inte om jag ska ha ett nytt, jag får lite beslutsångest :(
Snart är det vår och jag kan springa ute istället.

Idag är jag en trött människa men nöjd över mitt motionerande i går och i dag. Tror att sängen kallar tidigt idag, vore skönt att inte vara så trött på morronen när jag ska till jobbet igen.
Två dagar kvar denna vecka på jobbet sen myspysigt nyår i Ärla.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar