12 december 2010

Världen är galen!


Käre Gud vilka missledda människor det finns. Hur kan man vilja döda sej själv för att få fram sin mening? Det är klart att jag syftar på allt som hänt i Stockholm men det är så sorgligt på nåt sätt. Vad är det som leder människor till så hemska beslut?
Gud bevare vårt land och vår värld.

Idag har vi gått o flummat runt på Tuna Park med alla andra människor. Andreas o jag har kollat våra ögon och jag behåller de jag redan har eftersom det bara var en marginell skillnad. Hahaha vi behåller båda två våra ögon men Andreas köpte nya glasögon ;)

Andreas o jag har tittat de sista avsnitten på The Event i em, nu är det dags för kvällsmat till barnen och snart för mej med. Sedan har inte ett enda adventspynt kommit upp den här helgen heller :(

Bara att förbereda sej för ännu en intensiv vecka på både jobb o privat. Önskar jag skulle kunna stoppa tiden ett tag så jag hinner med.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar