11 december 2010

Segt men trevligt!

Ja gårkvällen/natten var jättetrevlig med god mat och skratt, prat och dans.
Vi åkte abbonerad buss till Hallstahammars brukshotell för julbord och underhållning, typ som på Wallmans, riktigt trevligt o mysigt.
Det är ju alltid roligt att lära känna sina kollegor på ett personligt plan, det blir ju annorlunda att vara privat och inte kocken på jobbet. Man får upp ögonen för varandra på ett nytt sätt när man inte har några krav ody.

Jag har sovit helt ok inatt och gick inte upp ur sängen förrän 10.20! Vilken ofantlig lyx, så nice!
Vi har varit över o lussefikat hos Stina, Magnus o Alice, vi hinner ju inte träffa varandra längre..har varit så intensivt för oss båda famliljer ett tag nu.
Blir alltid massa prat om kost o träning, man blir lite taggad att komma igång igen, det kommer väl så småningom kunna bli en verklighet!

Andreas har tagit  bilen till Tuna Park, han behöver verkligen köpa jeans så jag hoppas han hittar nåt bland alla julklappsshoppande människor. Jag är så glad att alla klappar är inhandlade, har bara en födelsedagspresent kvar till Andreas men har inte hittat det jag söker ännu, trägen vinner ;)
Nu ska jag fixa nån lätt mat till mej o barnen för Emelie o jag ska åka till Wilma och Malin för lite fika, lek och skitsnack.
Tjing tjong på ett tag.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar