16 december 2010

Fina barn!

Tänkte jag skulle visa korten jag fick från barnen på min födelsedag.






Är det konstigt att man gråter när de skriver så himla fina saker?!

Idag har jag haft personalmöte och kom inte hem förrän kl 18, barnen var ensamma under tiden, det hade gått jättebra. Jag fick ett samtal från Emelie under tiden och hon undrade vart receptet på chokladpudding stod för hon hade letat i chokladkokboken och i min handskrivna bok men inte hittat :)
Jag sa att det vi brukar göra är att köpa färdigt pulver.
Ok sa hon o la på luren.
Sen fick jag ett sms där hon skrev: jag vet att jag nog inte får men frågar ändå,får jag göra egna pannkakor?
Nej svarade jag, inte använda spisen när mamma inte är hemma.
Sen kom ett nytt sms där frågade hon om hon fick göra fruktsallad. Jag sa ja och fick svar tillbaka, får jag köpa banan och vindruvor själv för mina egna pengar? Jag sa ja... Sen svarade hon igen: jag tog med mej 57 kr men det kostade 63, men tanten sa att hon skulle betala resten!!
Hahaha underbara unge;)
När jag kom hem låg det här på bordet:



Recept på fruktsallad!



Det färdiga resultatet.
Ojojojojojoj vilket barn man har, lika jobbig som hon kan vara lika go är hon.

Nu ska jag surfa lite på min IPad och så är det medicindags för barnen och snart läggdags för oss allihop. I morron blir ingen ledig dag för mej eftersom min kollega är sjuk och då hoppar jag in. Kan ju vara skönt att va ledig nån gång i jul eller nyår.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar