06 december 2010

Vill mycket mer än jag har ork för!

Jag vill verkligen träna mycket på gymmet och springa, jag gillar det och mår väldigt bra av det.
Får försöka fixa till nåt sätt här hemma att må bra. Det är inte lätt att få ihop livet alla gånger och jag har ju ett samvete som ställer till det för mej ;) jag får så dåligt samvete att åka från barnen när jag väl kommit hem och jag gillar verkligen inte alls att åka in till gymmet efter barnen somnat, nej det går fetbort. ha ha det är jag som blir fet utan träning. Jag funderar på att säga upp mitt medlemskap på gymmet eftersom jag inte hinner med, det blir ganska dyrt att ha gymkort när man inte är där.

Jag har kört biggest loserträningen här hemma ett par ggr och gillar den, den är inte så himla ansträngande men ger min kropp det den behöver iaf, och jag är jättesvettig efteråt, har tappat mkt kondis sedan i somras minsann.
Nä nya tag behövs och jag hoppas verkligen få till lite träning några ggr i veckan iaf.

Jaha, där ser man, ett pessi-tränings-inlägg, det är ju inte varje dag minsann.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar