06 januari 2012

Ändrade planer!

Jag som skulle ha en ensam dag hemma och göra vad jag ville medan Andreas tog barnen till Gustavsvik..tji fick vi allihop.
Benjamin kom upp vid 00.30 och tyckte inte det var läge att sova mer :(
Vidrig natt är väl orden som beskriver det hela.

SÅ idag blev det att boka biobiljetter till barnen, Alvin o gänget 3, och under tiden passade Andreas och jag på att träna.Jag sprang bara idag och känner av mitt knä på en gång och det gör mej inte glad.
Ska köpa ett rejält knäskydd för att stabilisera ordentligt, annars är jag supernöjd med löpningen.
Har bestämt mej för att strunta i tid och tänka mer på mitt mål som är 1 mil, det ska nog gå bra.

Ikväll ska Andreas o jag på fest hos en fin gemensam vän som bara har en spontan fest ;) kan ju omöjligt vara så att det är en förtäckt födelsedagsfest eftersom hon fyller i morron hehe. Grattis fina Camilla.
Vi ses om ca 15 minuter.


Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar