20 januari 2012

TACK!

Ville bara säga tack för alla kommentarer och åsikter gällande mitt blogginlägg om vikt och träning.
Utan tvekan är det så att detta är väldigt känsligt och viktigt för många människor.
Jag sa bara vad jag personligen tyckte och la ingen värdering i hur man tränar eller vad man äter, sånt måste man få avgöra själv utan yttre press annars funkar ju inget ändå.

För oss som kämpar med både det ena och det andra så kommer det nog alltid vara jobbigt och känsligt men med åren som går kommer visheten ;)
Jag är jag och jag är världsbäst på att vara jag och just det är ju suveränt!

Alla älskar inte mej, alla älskar inte mina åsikter, men min familj, min släkt och mina vänner älskar mej för den jag är och det är alldeles underbart och mer än tillräckligt för att jag ska vara glad över det liv jag fått att förvalta.

Önskar er alla en bra dag och kväll, själv ska jag efter "moget" övervägande krypa ner i sängen o passa på att sova medan jag har huset för mej själv. Förkylningar är tydligen inte att leka med, man blir trött!

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar