22 januari 2012

Vilken helg!

Vi har haft en jättebra helg och jag har njutit så av att vara med min familj.

Jag har tränat och Andreas tog med barnen på geocach under tiden.

Vi träffade Jenny o Robban och käkade mat tillsammans och spelade spel. Mys!

Vi hann också åka och köpa lampa och bord till vardagsrummet, det kommer bli så fint.

Idag har vi städat och fixat lite här hemma och det känns så himla skönt. Jag blir liksom lugn och tillfreds när det är fint hemma, allt som oftast har vi det ju stökigt.

I em kom också våra underbara vänner på en kaffe ett tag och jag fick en så cool present.
Om nu någon missat det hela så älskar jag serien Sons of Anarchy och de hade köpt en S.O.A-tshirt till mej.



Jag är löjligt stolt över den!

Nu är det kväller och jag ska få strumpor på mina fötter och sen ska jag träffa Camilla o Linda för mat på Ming och så en bio på det!
Vilken lyxhelg!!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar