31 januari 2012

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA!

Idag fyller min mamma år, grattis till världens bästa mamma, ja förutom mej då ;)

OCH JAAAA vi är skitlika och jag tycker min mor är skitsnygg dessutom så det så!

Vad ska jag liksom säga mer än att jag har världens finaste mamma?
Hon ställer upp i vått o torrt, finns alltid där när det behövs.
Vi blir tjuriga på varandra och vi älskar varandra, lika som bär, mor o dotter, med benhård vilja och envishet. Men mammas främsta egenskap är att hon just är mamma och älskar mej och min familj villkorslöst.

Pga fotot så blev jag ruskigt sugen på smörgåspepparkakor och semester i Edsbyn=Kärlek!

Kanske dags för en big family vacation igen?!

Nu ni mina vänner ska jag försöka få mina barn att sova och kanske få i sej lite kvällsmat innan läggdagset.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar