19 januari 2012

Kl är em. Och allt är väl ;)


Blev sjuk :(
Vaknade febrig och förkyld, jag som ville jobba min sista dag för veckan och träffa lite roligt folk på APT. Ja,ja nu blev det inte så, inget att göra nåt åt.

Jag har sovit ganska bra inatt och har en lätt huvudvärk idag.
Jag är jättegottesugenmen har ju beslutat mej för att avstå sådant för en period.
Då blir en snackstallrik att se ut så här:



Min nya last heter Avocado, jag vill ha det jämt, hela tiden.
Sämre laster kan man ju ha ;)

Nu längtar jag efter mina barn som snart dundrar in, hoppas bara jag orkar ta hand om dom ikväll bara. Andreas instruerar box på Forever och kommer inte hem förrän sent.
Då lär väl både barnen och jag sova ;)

En vän skrev på FB att hon tyckte det fick vara nog med elände o tyckte vi skulle träffas o gå på bio.
Det skulle verkligen sitta fint med en kväll med fina vänner, skratt, mat och film. Får boka detta snart.


Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar