30 januari 2012

Måndag=Svisch!

Då har måndagen kommit och gått, vilket betyder tre dagar kvar på jobbveckan ;)

Jag fick order av Benjamin att handla efter dagens arbete. Allt vi har är tuggummi och gröt som jag äter!
Så jag har nu handlat in lite kassler och slängde ihop ost/skinksås och spagetti så räddade vi kvällen ;)
Finns även många liter mjölk eftersom oboy på typ 1 liter mjölk är ju jättebra som kvällsmat!
Gröna äpplen och bananer införskaffades också och nu är han lite nöjd killen.
Dessutom skämde jag bort barnen genom att köpa glass som dom fick ta efter middagen, curlingmamma? Jag? Skulle inte tro det.....

Jag skippade faktiskt den tänkta träningen idag och tur var väl det för i dörren möttes jag av en gråtande unge och en annan typ hysterisk för att han var hungrig..hade inte varit läge att lämna vilddjuren hemma ensamma när mamma o pappa tränar.
Så Andreas instruerar box eller nej förresten det blev nog crossfit och jag slöar framför datorn efter att ha plockat i och ur diskmaskinen och lagat mat. Nice fördelning på ansvaret denna kväll ha ha.

Åhhh grrrr nu tömmer diskmaskinen vattnet och det bara gurglar...Robban var är du? Help me, help me!

Nu är det slappa i 30 min sedan nattning av barn och hämtning av man. Livet är bra underbart!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar