24 januari 2012

Mätt, trött och glad.


Ganska nice att va på riktigt bra humör och att ha hunnit träna andra gången denna vecka.

Vi har precis ätit mat och idag åt vi köttkorv o mos, inget slår husmanskost ;)
Jag borde kanske gilla fancy maträtter ody men jag älskar husmanskost och så kommer det nog förbli.

Andreas förhör Emelie på läxan om Sveriges landskap, känns mer lämpligt eftersom jag endast vet att jag bor i Södermanland, flyttat från Östergötland och älskade min barndoms semestrar i Hälsingland på Partagården.
Jag har ett lokalsinne som inte funkar som andras heller, jag är glad att jag hittar hem från jobbet iaf ;)

Nu ska barnen äta glass och jag ska göra mej lite kaffe.
Tror och hoppas på en hyfsat lugn kväll och somna tidigt.

Puss o kram till er alla!


2 kommentarer:

  1. haha,du får gå på kurs hos mig=) har jag varit en gång på ett ställe,så hittar jag där!..däremot så är det inte säkert att jag vet varför jag är på väg dit..eller vad jag skulle dit och göra;=))

    SvaraRadera
  2. Det känns betryggande att veta att jag inte är den enda som har vansinnigt dåligt lokalsinne.. Jag måste motvilligt erkänna att jag fler än en gång gått vilse här i storstan ;)

    SvaraRadera