16 januari 2012

Changing my mind!

OK, då tog arbetsdagen slut och jag åkte hem för att lite snabbt laga mat till barnen  och mej innan jag skulle åka och träna.
Då tog planerna en ny vändning och  träningen får bli en annan dag eftersom maken ligger magsjuk :(
Usch fy blä, jag vill inte, jag håller mej långt borta från honom och hoppas att ingen av oss andra blir smittade. Finns det nåt vidrigare än maginfluensa? Klart det gör, men det är verkligen vidrigt.

Benjamin kom hem från kortids idag och nu är vi alla hemma under samma tak vilket känns jättebra i hjärtat.
Måndag kväll innebär inga som helst läxor och bara mys med barnen, lovely!

Jag har varit ganska mateffektiv i em eftersom det inte skulle rusas iväg på träning, så jag har gjort en chiligryta, stark som attan blev den men det gillar Andreas. Jag har gjort fiskgratäng till ett helt regemente fastän det bara blev jag som åt eftersom fiskpinnar och kalla sås är sååå himla gott enligt vissa i den här familjen.

Nej ni vänner, lite undanplockning av köksbordet eller jag, grejer på det förståss och så en kaffe till mej och bloggläsning, mmm det blir bra.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar