12 januari 2012

Dålig humor!

Dålig humor är väl nåt som liksom går i arv i min familj...
Här är ett bidrag från Emelie:

Två creme fraiche var ute och gick då blev en av dom påkörd.
Då sa den ene till den andre, kom creme ofräsch så går vi!

Oh my kind of humor ;)

Jag garvade iaf och ja, jag vet att jag har skitdålig humor, men erkänn att du log lite iaf.

Annars då?
Jovars, livet rusar på i toppfart och massor händer och jag tränar och tänker på godis o kakor mest hela tiden.
I morron är det dags för träning igen men jag har inte bestämt mej för om jag ska springa, köra bodypump eller funktionell styrka. Morgondagen får visa vad jag är på för humör, antagligen ganska sur, jag brukar vara det på fredagar av nån anledning. Ingen aning om varför eftersom jag är ledig då och Andreas jobbar och barnen är på skolan, jag är knäpp helt enkel, eller så gillar jag inte att vara ensam och vill ha mina älsklingar hos mej hela tiden. Det skulle ju kunna vara så.

Benjamin sov nog bara nån timma inatt och han går och är trött och vill sova så det ska han snart få göra.
Emelie och jag har gjort engelska-glosor, hon är så duktig och har så lätt att lära sej glosorna---så himla skönt.
Ikväll har jag ett nytt avsnitt vampire diaries att titta på, vilken tur för mej att Andreas instruerar så jag hinner titta innan han kommer hem.
Sen funderar jag på att kolla på Jöback på tv4play tror jag det var, enligt min arbetskamrat var det mkt intressant program, sen är han ju skön att vila ögonen på också, inte helt fel det heller tycker jag.

Näpp, nu är det dags att ta tag i livet innan jag kan svimma av i sängen och få några timmars vila innan allt kör igång igen.

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Jag är oxå sugen, kanske eftervärkningar av träningen, den släpper kanske ut på godisendorfiner eller nåt?? :(

    SvaraRadera
  2. ha ha ha kan ju vara så. Fast jag äter inget godis, inget fika och heller inget snacks!! Hur kunde jag besluta mej för såna idiotier? Jag får visserligen äta om jag blir bjuden, så bjud över mej nån dag ;)

    SvaraRadera