23 januari 2012

Svetten droppar!

Jag är ingen hurtbulle och kommer nog aldrig bli det heller, men ibland njuter jag så av att känna att jag får svettas ordentligt, ta ut mej till jag inte orkar nåt mer. Ett sånt pass var jag på ikväll!
Jag har noll kordination och är allmänt trög på att snappa upp nya rörelser ody men min stora fördel är att jag är envis och nu har jag bestämt mej för att klara detta och då gör jag det också.
Om några ggr kan nog jag också det de andra kan ;)
Jag svettades som en gris iaf och jag känner mej nöjd med en kickstart på veckan och VIPS är det bara tre dagar kvar att jobba!

Barnen är väldigt lugna och jag tror mkt beror på att vi står inför denna stora förändring när Andreas drar till L.A.
Barnen funderar och funderar och det gör ju jag med i ärlighetens namn, men det kommer bli bra, det är jag övertygad om.
Tänk att jag har så fin kollega som ställer upp för mej o stöttar mej i den här omställningen för att allt ska få flyta på här hemma med barnen, det är ovärderlig hjälp.

Vänner, vad gjorde man utan vänner? Igår kväll var jag på Ming och åt med två av mina fina vänner, vi pratade, skrattade och lyssnade på varandra, försökte lösa problem och komma på bra sätt att utrrycka sej och hantera olika situationer. Jag gillar dessa båda människor extremt mkt, mest pga att de är så himla ärliga och rättframma, visst det kan vara obekvämt de ggr man inte riktigt vill höra men, det är vänner som dessa man ska hålla nära sitt hjärta och jag har ett fåtal till vänner som jag känner så inför. Ni är alla guld värda!

Nu ska jag ta o knoppa eftersom föregående natt inte gav många timmars sömn...

Förresten, jag kom på Emelie med att ha sagt gonatt och sedan stänga dörren och tända ficklampan för att sedan läsa i smyg!!! Jag kunde inte bli arg, vet inte hur många ggr jag själv gjorde så när jag var i hennes ålder. Jag älskade att läsa böcker och ville inte sova ;) Typ samma som nu men jag har svårt att finna ro för bokläsning just nu, kanske blir lite mer när kära maken beger till storstaden L.A.

Nä, sova var det ja.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar