04 januari 2012

Skärpning på mej!

Hur kunde det gå tre dagar utan att jag bloggade?
Sorry, men jag vet inte riktigt.
Jag har jobbat o tränat och hämtat barn hos kompisar, such is life!!

Jag har ruggig träningsvärk och tror det är så här jag kommer röra mej när jag blir typ 70 år ;)
Jag har ont när jag böjer mej efter nåt jag tappat, jag har ont när jag reser mej från stolen.. Sa jag att jag fyllt 40? Tydligen ska inte gamla människor träna på detta viset;)

Idag är en dag av vila, från träningen alltså, jobbat har jag självklart gjort.

Kolla in detta då!!



Alltså jag måste säga att så mycket bättre kan det ju knappast bli. Älskar färsksaltad gurka, helst Kindagurka och självklart den vita, men finns inget annat duger Brinks alldeles utmärkt.
Kombinationen leverpastej+saltgurka=perfekt
Till det ett glas kall oboy.
Mmmmmmmmmmmmmm

Detta får mej osökt att tänka på en grym andrafavoritmacka.
Mammas hembakade bröd med messmör på och: hör och häpna, VARM oboy till och då ska man självklart dela mackan på längden så man kan få plats att doppa den i muggen!!

Kanske att jag själv har en släng av OCD ;)

Nu ska jag försöka fixa lite med foton och ladda över/ner/upp eller vad man nu gör från iPhone till dator och så ska jag försöka göra ett album på fejset av det.
Wish me luck!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar