05 januari 2012

LA la la nu är det helg!

SÅ skönt med helg, jag har längtat.
Förkylning på g men än så länge känns det bara på morron och så nyser jag en del under dagen.
Har jobbat "ensam" under veckan och jag blir trött i huvet av tänkandet ;) tur jag får sällskap nästa vecka igen och att allt då blir som vanligt.

I helgen är det fest hos en vän och vi har barnen hemma men ska dit en sväng iaf.
I morron är det ensamhet som gäller för mej, fast det låter bättre om man säger egentid :)
Andreas ska ta barnen till Gustavsvik och bada och äta McDonalds. jag ska..jag vet inte mer än att träffa min fina Petra och det räcker ju ;)

Ikväll är det True Blood som gäller igen, så himla roligt med serier som både Andreas o jag gillar.
Först lite umgås mera med barnen och sen tippa dom i säng så de har ork till morrondagen.

Nu vill Benjamin att jag följer med till Gustavsvik i morron, jag får dåligt samvete och Andreas bara ler åt mej...
Jag bestämmer mej i morron bitti.





Kolla in badbevisen på familjen från G.C

På mej finns inte ett badkort, kan ju bero på att det var typ så här min kropp såg bäst ut ;)


God kväll

Puss o kram till er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar