07 januari 2012

Lite pessi får man vara faktiskt!

Den här helgen blir tydligen inget som jag tänkt mej :(
Emelie uttryckte det som att varför ska allt hända på den här helgen?
Ja, det kan man ju undra.
Hon har så sett fram emot att åka till Gustavsvik  o bada men det blev ju inställt eftersom B inte sov. Då ändrade vi dag och idag är Andreas definitivt inte på topp så då blev både badet och en middag hos vänner inställd. En middag jag så längtat efter, ja inte direkt middagen utan mer efter att träffa dessa underbara vänner och deras barn.

Bara för att göra något så åkte Emelie och jag till Erikslund och kollade in rean men egentligen var ingen av oss direkt på humör för att handla så det blev bara en sväng in på Desigual och sen åka hem igen.
Jag ska ta kort på kläderna jag köpte men inte idag för det orkar jag inte.

Har dessutom precis kommit hem från att ha varit och matshoppat, hade ju knappt nåt hemma att äta men nu är det ändrat på och kyl och frys är ganska fulla igen.

Har en i övrigt skittråkig dag och skulle vilja äta massa godis men det har jag ju bestämt för att inte göra så jag ska väl fixa lite kvällsmat istället och så skala några morötter och göra lite blomkål och nån dip.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar