30 januari 2011

All together!

Vaknade i morse av huvudvärk o illamående och spökande mage, usch o fy, men så länge jag slipper kräkas är jag "nöjd".
 Mattias kom hem med Emelie på fm och de hade fnittrat och haft det jättebra, ja alltså Mattias o Emelie kanske inte fnittrat så mycket men Emelie o Wilma iaf ;)
Emlan var så himla nöjd när hon kom hem och nu undras det när Wilma kan sova hos oss, ja det får vi konsultera almanackan om svarar jag.

Jag såg inte fram emot att åka o lämna Emelie på kalas, hämta Benjamin på kortis och hämta Andreas på stationen när jag verkligen inte mådde bra och som i en dröm...nästan iaf ;) så ringer min fina vän Petra o undrar om de ska ta med Benjamin från kortis hem till oss JAAAAAAAAAAAAAAAA så skönt.
Det fick mej att slappna av lite grann och ha en sak mindre att göra på dagsschemat.

Allt annat än pigg åkte jag med Emelie till bowlinghallen o lämnade henne på kalas, sen vidare till stationen och hämtade upp min käre make som också han var sjuk.
Väl hemma kunde jag sätta mej o prata med Benjamin hur han haft det på kortis, ja självklart var han också dålig.
Nu är det bara Emelie som är frisk i familjen, hoppas det fortsätter så och att vi andra snart är friska.

Vi är iaf alla hemma och tillsammans nu och det gillar jag mest av allt, älskar min familj.
Jag älskar ju även mitt jobb och surar för att jag inte kommer kunna gå dit i morron och antagligen inte tisdag heller men sen så!

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar