03 januari 2011

Usch, fy och blä!

Idag är ingen rolig dag alls.
Pojken min har inte sovit alls i natt och är så dålig i magen...
Han växer snart fast i toastolen, jag är allvarligt oroad över hans vikt. Hans ben är genomskinliga som på en gammal människa och man ser hans blodådror och hans revben jättetydligt. ARRRRRGGGHHH, det gör mej så ledsen allt detta. Trött som ett as är jag med och så himla orolig. Det är ju inte speciellt bra att vräka i honom massa fett heller, han måste ju äta bra mat.
Min kära granne Stina gav lite meds mot diarrè, hoppas det hjälper stackarn.
Jag hoppas verkligen att han får sova inatt annars har han varit vaken två dygn.
Min älskade stackars pojke som kämpar och mår så dåligt.
Får se om jag ska vara hemma från jobbet med honom i morron, jag ska iaf börja mej med att åka till jobbet sen får jag väl åka hem när Andreas senare än normalt ger sej iväg till sitt jobb.

Idag har jag iaf gjort lite mat till matlådor hemma, 3 olika sorters biffar:Aivar, Gurka och Fetaostbiffar, känner mej lite stolt faktiskt. I morron får det bli lite mer lådor, kanske chiligryta med bönor mmmm vad gott.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar