25 januari 2011

Skitbra!


Alltså min dotter har inte fått nåt av mej gällande energi o rörlighet...
Första gången på truppgymnastiken ikväll ber de barnen stretcha ljumskarna lite försiktigt genom att sitta lite bredbent... Min dotter står upp slänger benen rakt ut och smäller till med att gå ner i split och lägger sedan resten av kroppen framåt med huvudet vilande i händerna. Oj det var väldigt vigt, har du några leder undrade tränaren ;)
Emelie trivdes som fisken i vattnet och gjorde kullerbyttor o volter via trampolinen som om hon inte gjort annat.
Behöver jag säga att denna provgång kommer bli en fortsättning resten av terminen?!

Jag är totalt slut fast veckan bara börjat, ibland blir allt så intensivt.
I morron APT till 17, kommer köpa hem MAX till barnen, ingen kommer gråta ;)

Nu skönhetssömn njae det har jag gett upp hoppet om men vanlig normal sömn, japp det får det bli nu.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar