14 januari 2011

En underbar start på dagen.

Sitter med en tallrik fil, hör kaffet rinna ner i bryggaren samtidigt som vattnet i diskmaskinen far runt o gör sitt jobb.
I dag är det min dag, min dag att göra lite vad jag vill.
Inga krav, allt i min takt.
Morronrocken på läääänge, sortera o tvätta kläder eftersom vi snart inte har nåt att ta på oss ;)
Så ser min dag ut.

Ikväll däremot, då kommer Filander o hämtar upp mej o Vivan, sen ska vi på kickoff.
Ska äntligen få träffa Lotta, det var evigheter sedan och sen rullar helgen på i full fart.
B ska till kortis och jag ser faktiskt fram mot det, vi behöver få rå om oss själva efter allt jobbigt som varit.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Usch, sortera tvätt låter sådär tycker jag. Ser fram emot bowlingen på lördag kväll. Vi ska sopa banan med grabbarna! / Ylva

    SvaraRadera