04 januari 2011

Aningen bättre!

Benjamin är hyfsat pigg idag efter att ha fått sova ordentligt inatt. Han har ätit bra med frukost, lunch men kanske inte lika bra middag. Ha ha han blev mätt på knappt en kycklingklubba, jag skulle lätt kunna vräka i mej 5 om jag bara fick.
Tack alla underbara människor som stöttar när jag vräker ur mej min frustration, igår orkade jag bara inte mer. Ibland tar orken helt enkelt slut. Idag känns det lättare när jag ser att han orkar mer men jag är helt klart orolig över hans hälsotillstånd, att väga 30,6 kg och vara knappt 145 cm rimmar illa, illa.
Tydligen ligger han ca 8 kg ifrån "normalvikt", det är många kg för min lille kille som inte vill äta.

Jag borde skriva mer men orkar inte, jag har jobbat idag och lagat mat efter jag kom hem. Andreas har precis åkt iväg för att testa "sitt" nya pass med crossshape på Balanze, Emelie leker med en kompis, Benjamin spelar dator och jag ska passa på att träna Biggest looser workout.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar