02 januari 2011

Sådärja..

Japp då får man sota för att man la sej sent och sov till kl 12...är egentligen trött men kan inte sova, det är samma för Andreas. Så medan han håller på att sammanställa musik o rörelser till sitt pass på Balanze kollar jag på tv3play.
Konstigt det där med att man verkligen kan känna att man är så trött men så kan man ändå inte somna.

I morron kommer Benjamin hem från kortis, det ska bli så skönt, jag har saknat honom. På nåt sätt så känns det svårare för varje gång att lämna honom på kortis fastän jag vet att han har det bra, han säger ju själv att han trivs där men jag vet att om han skulle få välja skulle han vara hemma varje gång ;)

Tror inte vi ska hitta på nåt speciellt, bara vara, göra vanliga vardagliga sysslor och Benjamin kommer sätta sej o spela dator och Kinect, det vet jag redan.
Själv ska jag tvätta några maskiner tvätt för att slippa sånt under resten av veckan och planera lite för veckans mat så vi kan handla in rätt råvaror, hatar att stå hemma och glo in i ett tomt kylskåp. Jag vill ha mycket rotfrukter och andra grönsaker så man kan få lite ordentlig mat.
Fil o mjölk är också slut, jag tycker man handlar så mkt men det hjälper tydligen  inte, det räcker aldrig.

Nä nu är kl 01.24 kanske dags att göra ett nytt försök till att sova..jisses nu kurrar magen också, kanske nattamacka vore på plats........

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar