06 januari 2011

Kväller igen!

Ja då var det kväll igen och läggdags närmar sej.
Jag är nervös för morron dagen då Benjamin ska lämna ett rör blod eftersom det blev en miss förra gången med ett av det tre rören, fy vad jag är trött på att det inte kan rulla på. Jag önskar bara det vore över, och jag hoppas verkligen allt är bra med hans värden, vi får se vad läkaren säger.

Idag har Benjamin varit hos Albin och lekt nästan hela dagen, de har redan bestämt att Albin ska komma till oss i morron em och sen sova över. Så mysigt att de har varandra killarna.

Andreas passade på att träna på Balanze efter att han skjutsat Benjamin och då var Emelie o jag hemma o myste.
På eftermiddagen satte vi oss tillsammans i soffan och kollade på Narnia: Prins Caspian, Emelie gillade filmen och jag tror nog vi ska satsa på trean på bio.
Jag älskar att gå på bio, gillar att vara nån annanstans och titta på film med stor skärm och bra ljud.
Önskar man kunde gå oftare och framförallt att Andreas o jag kunde gå oftare, men då måste man ha barnvakt och det blir alltid så himla krångligt. Ja ja, klaga kan jag ;)

Ikväll efter lite tv-tittande med Emelie passade jag på att åka o storhandla, jag var nästan själv i affären och kunde verkligen vandra runt i lugn och ro och kolla på varorna. Så himla skönt att slippa känna sej stressad och slita åt sej grejer för att hinna handla färdigt innan ungarna kommer hem från skolan. Nu kunde jag t.o.m få bärhjälp när jag kom hem med allting eftersom Andreas var hemma.
Under tiden jag handlade hade han lagt både Emelie och Benjamin så Emelie sov när jag kom hem, värsta lyxen ;)

Puss o kram till er alla.


Nu har jag krupit ner under täcket i sängen och Andreas försöker sova medan jag tänkte vara vaken en stund till och läsa lite bloggar, det är också lite mystid tycker jag, att följa vänner som man inte bor nära men kan följa genom skriften :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar