16 januari 2011

Kom igen nu-

Jag måste peppa mig själv lite granna.
Denna vecka har det inte varit en lätt vecka och nu under helgen har jag mått apdåligt.
I fredags vaknade jag med lätt huvudvärk som jag ignorerade och gick på kickoff med jobbet på kvällen.
Huvudvärken höll i sej även på lördagen då toppat med illamående..
På kvällen hade vi bestämt att vi skulle bowla med "vår " kära Ärlafamilj Ylva, Håkan o Hugo så det gjorde vi men jag var inte på världens bästa humör. Efter bowlingen gick vi och åt, galet mätt man var efteråt.
Det var en riktigt härlig kväll.
När vi kom hem stöp jag i säng, migrän, migrän inte roligt alls.
Idag har jag legat i sängen nästan hela dagen, bara gått upp för att fixa lite lunch till Emelie eftersom Andreas o Magnus var på Ikea alldeles själva idag.
Andreas har servat mej hela tiden sen han kom hem och vi kollade på Solsidans premiäravsnitt ikväll, jag tycker det är så himla galet roligt. Andreas känner sej som Alex efter kvällens avsnitt..jag heter bara Anna i andranamn så jag känner inte alls igen mej ;)

Nu ska jag snart försöka sova hur nu det ska gå eftersom jag inte gjort nåt annat än legat i sängen hela dagen.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Krya på Dig. Vi är duktiga vi som kämpar på på varsitt håll:-)
    Men glöm inte att när det är som svårast, då bär Han oss. Kram vännen och jag hoppas det blir en bättre vecka

    SvaraRadera