31 januari 2011

Sjuk o virrig!


Nya meds och doseringar till ena barnet, utsättning av meds på andra, prover som tagits om o tagits om o tagits om... Mänskliga faktorn, vi beklagar !!!!!!!!
Jag tänker inte använda orden jag vill..
Överläkaren på Bup beklagade verkligen det olyckliga i att Benjamin som är livrädd för sprutor och lämna blod och fått gå på sprutskola 6 veckor måste göra om sista blodlämningen på 2rör!
Jag bryter ihop, jag är jämt borta från jobbet pga läkarbesök för mej själv eller ungarna.
Inte riktigt sant kanske men min känsla blir sån.
Benjamin var iaf superduktig, det gick på ett kick att lämna blodet men han höll på att bryta ihop eftersom de strulade med datorn o inte kunde se vilka prover som skulle lämnas, SAMMA SOM SIST ville jag bara skrika.
Aspergersbarn vill inte/kan inte/ har väldigt svårt för att vänta!
Alla möjliga konstiga tankegångar o rädslor smyger sej på då.
Vi pratade mycket efteråt och av ingen anledning alls hamnade vi i semesterprat!!!

Om farmor o farfar ska vara på Gran Canaria över jul skulle vi kanske fira jul med dom, jo det kan vi kanske göra men jag tänkte mer på sommarens semester. Tja, det vet jag inte svarar Benjamin då. Nähä, jul funkar att tänka på, inte sommarsemestern ;)

Själv är jag fortfarande illamående o crappy mage, men mycket bättre iaf. Hoppas gå till jobbet på onsdag :)

I dag fyller min mamma, världens bästa mamma år och förvirrad som jag är har jag glömt bort att ringa och nu är det försent. Men mamma, när du läser min blog ser du ju att jag faktiskt grattade dej på födelsedagen ;)
Älskar dej mamma.



Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar