08 januari 2011

Tung i kroppen men nöjd!

Japp så är det, det var tungt att träna idag, orkade inte lika mkt som förra gången, men jag är nöjd ändå, tänker inte ha så höga krav på mej att jag slutar innan jag ens har kommit igång ;)
Kanske berodde det på den fantastiskt goda bullen eller kakorna som Cathrine o Peter hade med sej när de kom på fika idag...grymt gott, var så länge sedan jag åt hembakta färska bullar, tror det var i början på november faktiskt. Njöt storligen av den underbara bullen och kaffet. Tänk vad bra att bjuda folk på fika som tar med eget fika he he, det får vi göra om.

Efter träningen var jag vrålhungrig o illamående men nu är det fint igen, lite tacos sitter ju aldrig fel, tror aldrig jag kommer tröttna på det, är ju så himla gott.
Nu ska jag masa mej in i duschen och göra mej vacker eller ja iaf så jag kan vara i offentlighetens ljus så mina barn och min man slipper skämmas för mej.
Vi ska ju gå på bio, Narnia den tredje filmen vad nu den heter..den är i 3D och jag hoppas slippa må illa av det, jag är ju så himla känslig he he.

Emelie hoppas vi hinner hem för att se fångarna på fortet ikväll och det blir nog precis att vi hinner med det. Denna lilla flicka är så grymt tävlingsinriktad och det kommer verkligen inte från mej ha ha, jag undviker allt vad utmaning heter, det är nog mera troligt att hon fått det från sin far erh hrm,, say no more!

Läste förresten av den där knäppisen Assange får 10 mille för att skriva en bok..varför är inte mitt liv så intressant att nån erbjuder mej den summan? Det är ju helt galet mkt pengar och jag tror att mitt svenssonliv faktiskt är ganska intressant emellanåt också bara man har rätt perspektiv ;)
Men så himla mkt skulle jag inte vilja hänga ut mej själv o min familj heller så när jag funderar så erbjuder jag mej att skriva om vårt liv men utelämna en del detaljer och då behöver jag bara bli erbjuden typ 1 miljon kronor, det skulle också funka för mej, säg till om du är villig att nappa på erbjudandet he he .

Nä nu ska den här svetthögen in i duschen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar