10 januari 2011

Slutligen vår dag!

Så kom vi då iväg min lullsnutta o jag.
Vi skjutsade Benjamin till skolan och pratade en liten stund med lärarna och han var nöjd o glad.



Emelie o jag åkte till Tuna Park o tog en snabbfika innan vi klippte oss båda två. Sen strosade vi runt i leksaksbutik och bokhandeln, det är två favvoställen.

Vi köpte fina innegympaskor till Emelie.


Dom är rosa fast dom ser röda ut här!

Så hittade vi lite tröjor och en "skinnjacka" för halva reapriset, sånt gillar mamman i huset ;)
Regnbyxor köpte vi också men det var bara nödvändigt, inte så himla roligt.



Min fina fina Emelie, nyklippt och nya jackan på sej.

När jag frågade henne vad hon ville ha för lunch frågade hon mej om vi inte kunde åka hem o äta eftersom min mat var mkt godare än restaurangmat!
Gullunge!
Så nu är vi hemma sen ett tag tillbaka och har hunnit med en fika till.
Emelie leker med en kompis ute och jag njuter av lugnet.

Snart kommer min andra gullplutt hem efter första skoldagen, tror nog han haft det bra. Han hade tom med sej mat till skolan, tacos skulle han ha. Vem orkar bry sej när morronen var som den var, klart han fick med tacos.

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj Emelie blev ju lika stilig som morbror Micke.

    SvaraRadera
  2. HAHAHA är du inne o surfar, välkommen till mej ;)

    SvaraRadera