09 januari 2011

Som balsam!

Som balsam för själen, ja så var fm då jag träffade många goa vänner och bara kunde få vara den jag var och inte gjorde jag nånting heller och gott fika var det. En kanonfm helt enkelt.

Em var inte fy skam den heller. Grymt gott te hos grannen medan de spelade poker med maken min och  sedan hem och kolla fortsättningen på Social network, en riktigt bra film tycker jag.

Laga mat tillsammans med Andreas och så äta i lugn o ro, barnen har varit väldigt lugna idag, skönt.
I morron blir det skola för Benjamin och en egen mysdag för Emelie o mej medans Andreas jobbar.

Ikväll ska jag se Countrygalan som jag spelat in, otippat? Jamen jag gillar nästan all sorts musik och funderar man på att skriva lite eller det gör jag ju ibland också så är det riktigt kul att kolla på sånna här spektakel så det så. Allt är inte bara hårdrock  i min värld, men nästan.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar