19 januari 2011

Effektivt!


Lagat mat på jobbet och kommer hem och lagar mat igen, ja så ser dagarna oftast ut för mej.
Idag blev det köttfärssås o spagetti och lasagne.
Så himla skönt att göra hyfsat mycket mat o därmed få lite matlådor till Andreas.



Ser väl inte så illa ut va ;)

Så har jag också hunnit med att hjälpa Emelie med matteläxa o mysprata med barnen.
Diska o plocka undan lite för att sen skita ner o fylla diskmaskin igen.
När Andreas kom hem satt jag o drack kaffe medan jag kollade på honom när han plockade ur diskmaskinen, anmärkte när han ställde grejerna på fel plats och mådde allmänt bra som bitch ha ha ha.

Så har jag även anmält Emelie för Gymnastik nästa tisdag, hoppas hon kommer gilla det.

Nu är kl alldeles för mycket igen och jag har en lång dag på jobbet, spännande, jobbigt och otroligt stimulerande.
Är så himla tacksam att jag har en bra chef, fina arbetskamrater och ett utvecklande jobb.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar