02 januari 2011

Söndagsångest....

Vi har nog lite söndagsångest alla i familjen tror jag. Benjamin känner aldrig att han får spela tillräckligt när han kommer hem från kortids och Emelie blir alltid eller iaf oftast sur enbart för att det är läggdags.
Andreas o jag har haft 3 lediga dagar i hop så nu är vi trötta på varann ;). Han spelar Amnesia och jag letar resor på nätet.

I maj har vi ju varit gifta 15 år..tänk vad galet, hur gick det till då? Iaf har vi bestämt oss för att vi är värda en resa utan barn då och vårt val blir en solresa...vart? Inte en susning, vill ju ha sol, värme, bad, billig shopping och god mat. Vi har fått alla möjliga förslag på FB från olika människor..HORN var bästa Falkes förslag men då sätter jag ner foten, hur solsäkert är det i maj va?

Nä vi får nog pallra oss iväg till nån liten byrå som rekommenderar oss nåt nice place som vi inte blir ruinerade på.
Man längtar ju onekligen efter sol o värme nu efter denna vinter som kommer ta slut typ i maj nån gång skulle jag tro...

Jahopp då var det dags att natta minstingen under protest antar jag...
Ska ändå bli skönt med att få komma till jobbet i morron tycker jag.

Puss o kram till er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar