30 augusti 2011

Ännu en dag!

Aningen bättre i humöret idag ;)
Andreas sämre inte i humöret men förkylningen och feber...såååå sjuk så sjuk, men så gav jag honom kaffe o choklad och jag tror inte det är fullt lika synd om honom längre, inte mej heller eftersom jag då kunde sällskapa honom ;)

Benjamin hemma och gullar med katterna och spelar spel med pappsen mellan varven.
Emelie chattar med fd klasskamrater och är stolt över att ha gjort läxa på surgery i skolan, vilket innebär att mamma blir stolt. Tänk detta barn som inte skulle gå och göra läxorna i skolan för att det var för looosers...
Nu kan hon göra lite vad hon vill en stund när hon kommer hem från skolan istället för att bli tvingad till massor med läxläsning.

I morse när jag väntade på bussen var det rackarns kallt, ingen hit att kl 6.07 stå ute o frysa i väntan på bussen..jag vill ju ha mer sol o värme jag vill verkligen inte ha höst ännu.
Precis när jag tänkte tanken kom jag på att snart ska jag ha semester igen och åka med ett gäng tjejvänner till Barcelona och bara njuta. Det ska bli så vansinnigt roligt och nästa måndag träffas vi för lite planering.KUL,KUL,KUL,KUL!

Jag tror jag ska surfa lite Barcelona nu och dagdrömma mej bort lite granna.

Förresten har fina vänner köpt hus på typ 30 min, helt galet men har man hittat rätt så har man och jag är lite avis men mest bara superglad för att de köpt ett sånt fint hus och ska föreslå att de lika gärna kan bygga ett gästhus på tomten som min lilla blyga lugna familj kan hyra ;) eftersom vi ändå kommer hänga där!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar