16 augusti 2011

En ny dag.

en ny dag som spenderats hemma i sängen, har inte tagit tempen idag, jag bestämmer mej för att vara feberfri helt enkelt, skittrött är jag och jag har inget fått gjort idag mer än att äta Tyrkisk Peber och ätit citrn/lakrits-glass uj uj uj vad gott det var. Ja alltså jag har ätit mat också faktiskt.
 Maten har för övrigt varit i det närmaste katastrof man kan komma under dagarna jag varit sjuk. Barnen har fått pizza och fiskbullar o snabbmakaroner :( just det, lite pannkakor på det med sylt o grädde.
Inte en grönsak så långt ögat når...
I morron blir det ändring på det hoppas jag, har oftast energi över när jag kommer från jobbet även om fantasin tryter ibland.

Annars då?
Jo tack, jag funderar på frisyrer, galet så många olika färger och frisyrer jag haft i mina dar, alla är definitivt inte lyckade och om sanningen ska fram så har jag ju inte direkt brytt mej eller varit nån trendmedveten person nån gång faktiskt.
 Det jag kommit fram till är att jag trivs oerhört bra med mitt hår svart så där är det redan klubbat o klart. Jag har trivts med mitt hår riktigt kort också men man måste klippa sej så himla ofta och eftersom jag inte är ute i tid med tidsbokning får jag gå till nya frisörer hela tiden såååååååå det blir en längre frisyr igen.
Så att se ut som en potta i håret för en tid får jag vänja mej vid, det kommer bli en ny frisyr varje gång jag tvättat det.

Nu har jag skalat lite potatis och fixat kvällis till barnen och det var vad jag orkade innan svetten bröt fram, undrar om det var ett smart drag att säga till V på jobbet att jag var frisk och skulle komma i morron....

puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar