29 augusti 2011

Skit också så sur!

Jag är fruktansvärt sur, jag är trött och har ont i halsen och vill bara sova.
Emelie har glömt sina böcker i skolan som hon ska ha inslagna, jo det börjar ju bra på nya skolan!
Benjamin har sovit dåligt på kortis och är också trött.
Andreas åkte lite tidigare från jobbet eftersom han kände sej febrig så nu går han här hemma och fräser näsan o fryser.
Jag fryser också och näsan rinner och mitt tålamod är på upprinning, inte finns det mkt kvar iaf.
Jag spelar uruselt på Wordfeud och jag har tråkigt!
Frågor på det?

Jag vill ha massor med ostbågar och godis..tror ni fru PMS har drabbat mej kanske ;)

Det är bäst att jag avslutar det här inlägget innan jag börjar skälla på nån som inte  alls är orsak till mitt dåliga mående, jag litar på att mr John Blund ska komma till mej på visit a.s.a.p så det så.

Puss o kram till er alla

Vi ses en annan dag med bättre hälsa och humör.

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha ostbågar fast i skruvmodell men nä det får man tydligen inte äta för då går man upp i vikt och så får man aldrig på sig kläder mer och så ser man ut som en babian och så mår man inte alls bra fast man skulle vilja ha sånadära ostskruvar och kanske lite choklad men närå det går inte det, ta en satans morot och knag på, ja gör det bara ta en morot...suck... det var skönt :D

    SvaraRadera