31 augusti 2011

Syrran rules!

Ja jag får erkänna detta faktum mot min vilja. Hur lyckas man lägga ut ett ord värt 100 pointer på WF?
Jag förlorar så det sjunger om det, dessutom två ggr :(

Barnen hemma mätta o nöjda och kvällsmedicinerade..lugnet har lagt sej och jag kryper ner i sängen huttrande och nysande, usch fy och blä för förkylningar.
Andreas trodde han var bättre och tog en sväng till jobbet och återvände totalt slut hem till sängen igen ;)
Jag är inte sjuk ännu men det känns som att jag  har ett elände på g, hoppas innerligt att det inget blir mer än snuva.

Andreas har varit på personalmöte på Balanze ikväll, lite chockartat så stänger gymmet hastigt.
Det har inget med ägaren att göra utan handlar om massa strul med hyresvärd som inte håller vad dom lovar och det har varit rättegångar och skit hela tiden sedan de öppnade. Fuktskador som ska åtgärdas men inte blir bra utförda osv osv. Jättetråkigt för alla inblandade både motionärer och instruktörer, säljare och ägare. Det är bara att hoppas på nya utmaningar för alla som berörs. Nya gym finns ju för både egen träning och kanske som instruktörer. Situationen är ju som den är, inget man kan påverka utan bara att köra på och hitta nya vägar och möjligheter.
Hurtig jag låter då, jag som sitter o surar över att jag inte kan träna pga ont i halsen haha.
Nåja, allt bli nog bra till slut iaf.

Idag har jag bokat hotell till Andreas o min helg i Stockholm, fick rum på Rica Stockholm där jag bott förut, det är fint där och jag hoppas vi får ett fint rum den här gången också.

Nu är ett av två barn nattade och det ska bli sååå gött att få sova i några timmar.
Förresten, Emelie testade dans ikväll tillsammans med en kompis. Emelie tyckte det var jätteroligt och vill fortsätta. Hoppas verkligen det kommer fortsätta med så bra respons från vår lilla sockertopp.

Jag vet att jag är skittråkig och har varit det ett tag nu men nu är det så att en period har det varit mkt psykiskt ansträngande för mej och då blir bloggen därefter.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Du/Din blogg är inte tråkig! Den är bra för den är ditt liv! Livet är inte rosor på kind och solsken i blick hela tiden. De bloggarna är tråkiga! Kram

    SvaraRadera