17 augusti 2011

Oj vad fort..

..den här dagen gick.
Jag älskar att vara tillbaka på mitt jobb igen, det finns att göra hela tiden och så är det roligt att träffa alla kollegor igen.  Skönt att allt är som normalt igen, tycker om rutiner och att veta vad dagarna innebär, slipper tänka så mkt då.

I dag tog jag bilen till jobbet vilket gjorde det väldigt smidigt att hämta meds till ungarna och handla lite innan jag for hem igen till en god stor kopp kaffe.
Konstigt, nu har jag bara 1 dag kvar att jobba innan jag har helg igen.

Jag måste ta med mej Emelie och handla lite skolgrejer som bänkpapper och bokpapper, och jag tycker ju det är så himla roligt själv, kanske roligare än vad lillsnuttan tycker he he.

I helgen hoppas jag hinna tvätta färdigt den stora högen i tvättkorgen och gå igenom lite höst och vinterkläder och skor. Det brukar bli dyrt att inventera inför höst/vintern, nån som har nåt att skänka ;) ?

Höstens skouppdrag för min del är att hitta snygga höststövlar med klack, jag har så tjocka vader att det är svårt att hitta stövlar som funkar men jag hoppas o tror att jag ska hitta nåt jag gillar.

Nu tror jag det ska vara dags för lite kvällsmat igen, jag gör inget annat än att äta o laga mat om dagarna.

Puss o kram till er alla.


2 kommentarer:

  1. Jag har ju bjudit på en länk med perfa skor för oss som har ovan nämnda problem ju..klick klick

    SvaraRadera
  2. just det, måste kollas på.

    SvaraRadera