13 augusti 2011

Myspysdag!

Vilken härlig dag jag haft. Morronen började med en stark kaffe och macka med saltgurka o leverpastej mmmmmmm.
Andreas skulle ju till jobbet och jag var ledig så han fixade frukost och meds till barnen.
När jag fått i mej frukost åkte barnen o jag till Tuna Park.

Benjamin klippte håret (så himla skönt att det blev gjort).
Vi köpte en Ed Hardy-väska till Emelie att ha när skolan sätter igång. Pyjamas till Benjamin:



Detta är vad han ville ha för motiv.....
Jag köpte en poncho och Emelie hårspännen och så varsin klocka till barnen så dom håller koll på tiden i skolan.



Benjamin digitalt och Emelie analogt, fina val tycker jag.

På eftermiddagen lämnade vi B på kortids och hämtade upp Andreas från jobbet och skjutsade ut Emelie till Boytons i stugan och så for Andreas o jag hem igen.

Nu skulle vi på kräftskiva när underbara vänner ställer upp på våra barn.
Festen började skapligt tidigt och slutade med välbehövlig skjuts hem mitt i natta.
Tack så mkt goingarna Petra o Pierre, puss på er.
Jag hade skitroligt och det är alltid roligt att lära känna lite nya människor.

Nu är det även min tur att sova om jag nu kan det med en snarkande make brevid;)

Så här såg vi ut innan festen :



Min snygga man!



Och lilla jag!

Nu ska jag(troligtvis utan problem) ta och knoppa innan en ny dag börjar och lilla dottern ska hämtas.

Gonatt o sov så gott.

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Oj du hade lagt ut bilder på hur ni såg ut innan festen så nu blir jag ju nyfiken på hur ni såg ut efter festen....???? ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha jo du Jossan, jag såg nästan likadan ut innan som efter bara lite mindre fixat smink ;)

    SvaraRadera