14 augusti 2011

Sådärja!

Så har det äntligen blivit kväll o man får krypa ner i sängen och kolla på lite film.
Emelie bröt ihop vid strax innan kl 18 och grät bara för att hon var så trött så hon somnade snabbt ikväll. Mycket möjligt att det var vårt fel dock eftersom vi helt missade att ge henne medsen i morse, hon har pratat så örona blött och har hon inte pratat har hon sjungit ;)

Vi gick en sväng till finingarna Petra o Pierre och bjöd in oss själva på kaffe, tack så mycket ;)
Det är härligt att komma till vänner när det är så himla okomplicerat, ungarna leker och vi får sitta o prata hehe. Jag tror vi alla var bra mycket piggare idag än vi var igår fast det säger inte så mycket ha ha men rolig kräftskiva var det.

På fm idag har jag bara städat av lite i köket och kört en maskin tvätt, tagit det allmänt lugnt och inte gjort nåt speciellt.
På em hämtades Benjamin från kortis och så försökte vi spela Ticket to Ride hela familjen men det fick vi avbryta för Benjamin orkade inte med Emelie ständiga prat och sjungande och Emelie var ju som sagt vansinnigt trött.

I morron är det som vanligt dags för jobbet igen och det ska bli skönt att vara tillbaka på mitt eget ställe hela veckan, iaf vad jag vet nu. Dessutom är det väl så att de flesta ordinarie personal äntligen är tillbaka och det känns bra att få träffa alla igen.

Nu ska jag kolla ett avsnitt NCIS och sen sussa sött.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar