23 augusti 2011

Snäppet upp!

I går kväll var jag mkt duktig och ställde klockan och jag dubbelkollade det dessutom...I morse kl 6.30 kom Benjamin in i vårt sovrum och sa att han var hungrig, jag stirrade på klockan o fattade ingenting eftersom jag denna tid borde sitta på bussen och snart vara framme på jobbet!
 Snabbt som ögat vaknade jag till liv, borstade tänderna och satte på mej kläder, rev åt mej bilnyskeln och susade till jobbet, men jag kom i tid, bra jobbat Chatto.
Hade ställt klockan på 6,50 istället för 5.50, tur man har barn som vaknar skapligt tidigt på mornarna ibland iaf.

På jobbet idag gjorde jag vegetariska biffar som jag inte gjort förut, tyckte det var jättegott, kanske att de mer var plättar men gott iaf.
Scqash..hur fasen stavas det? och smulad fetaost, svp,salt, ägg och mixade salladsbönor och lite dill mmmmmmm steka i stekpanna och mumsa i sej när det är klart ;)

Efter jobbet var det dags för gymmet och jag var egentligen inte alls inspirerad, solen lyste ju, jag ville hellre komma hem och slänga mej i solstolen.
Nåväl jag gick dit och körde mitt program, gick riktigt bra och jag ökade 9 kg på benen, STOLT ;)
Springa gjorde jag bara lite till uppvärmning, ska försöka komma ut här hemma i morron istället.

Nu är jag jättetrött när jag känner efter men jag har kallat upp maken ur badet så vi kan se ett avsnitt Sons of Anarchy och sen måste jag verkligen sova, Har en lång dag i morron på jobbet med APT osm avslutning, seeeeeg vecka känns det som!

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar