22 augusti 2011

Skämmes skämmes ;)

HITTAT ALMANACKAN och hur den hamnat i min stora bokhög brevid sängen har jag ingen aning om  för jag läser just nu bara en bok.
Känner mej helnöjd och skittrött på mej själv ha ha.
Emelie har haft en toppendag på Engelska skolan och Andreas tyckte det var mysigt att få åka buss med lilla busan på morronen. Jag får droppa detta att jag för min egen skull "måste" ta hand om våra barn, han kan ju gubben ;)
Det är lite jobbigt att det går bra utan mej, jag vet att jag är knäpp.

Ikväll har vi haft brandövning på jobbet och det gick bra, sen åkte jag hem tillsammans med Andreas och han har jobbat sent ikväll och nu har jag druckit kaffe och kollat på när han tränat, jag åt godis under tiden.

Nu är det äntligen dags att krypa ner i sängen och jag tänkte kolla nåt avsnitt av sons of anarchy för att sedan somna sött. Föresten måste jag bara tala om att jag fick en välbehövlig massage av min käre make igår, känner mej bättre i kroppen idag och i morron får vi se hur den håller  för då är det dags för gymmet igen. Gymmat har jag inte gjort sedan veckan innan semestern så nu kanske jag får börja om från början. Jag hoppas dock  på att det blir en kort period av "svaghet" innan jag är tillbaka på samma nivå som förut.

Hej lilla sängen nu kommer jag.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar