25 augusti 2011

Beroende!

Totalt beroende av två nya grejer på kort tid...galet!
Wordfeud, det är Alfapet på Iphone och sen nya serien Sons of Anarchy.
Jag hinner laga mat åt familjen och sova men har minskat på sömnen och dissar städningen helt ;)
Jag är helt enkelt en underbar mamma och fru.

Min storasyster utmanade mej på Wordfeud i hopp om att hon skulle vinna asg tillåt mej att hånskratta..du fick pisk Pillan ;)
Mne jag spelar jättegärna fler ggr, älskar detta spel.
Sara lillasyster, du måste ju också hinna med detta spel om dagarna nu när sommarjobbet är slut, verkställ!

Nu kryper jag ner i sängen och glor lite på mitt ena beroende och gosar lite med min man under tiden, typ klappa honom på kinden hinner jag nog med under tiden det är ett avsnitt.
Galen? Jag ? Javisst och ni andra är säkert likadana bara att ni vill upprätthålla en fasad som inte stämmer med verkliga livet hahahah.
Nä jag vet, jag är knäpp men det bjuder jag på!

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer: