15 augusti 2011

Verkligen?

På riktigt, hur kan det bli så här?
Ja det är väl en dum fråga egentligen men jag skulle vilja ha svar iaf...
Jag skulle ju få vara på "mitt" jobb denna veckan igen, inte Krongatan som förra och då händer det: JAG blir sjuk! Vaknade med feber och ont i halsen, det kliar över hela kroppen men mest under hakan och på halsen, jag är helt rödflammig, undrar om det kan vara nån allergisk reaktion?!


Ungarna tycker det är bra att jag ska vara hemma några dagar för Emelie slipper vara ensam hemma och Benjamin slipper gå på fritids några dagar, nåväl, det bli nog bra.
Jag ska krypa ner i sängen igen och försöka sova en stund för barnen har fått meds och frukost så de klarar sej. Andreas gav sej nyss iväg till jobbet, det var nog ganska skönt för honom att slippa ta hand om barnen på morronen som han alltid annars får göra.

Nej, intet nytt under solen just nu, kanske i eftermiddag/kväll.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar