10 oktober 2011

Åh nu har jag pratat med min älskling!

Han är på g hem nu, så otroligt bra.
Ska aldrig mer låta han åka en vecka utan mej, hur kunde jag vara så dum att jag köpte en träningsresa till honom utan att följa med själv?

Barnen var lite sura för att de skulle sova när han kom hem men jag lovade att han skulle komma in och pussa på dom lite iaf.

Emelie har varit okoncentrerad i skolan idag enligt henne själv eftersom hon saknat o längtar efter pappa.
Benjamin väntar på att Andreas ska komma hem så han får hjälp med datorn eftersom mamma inte är bra på det där...

Jag, ja jag vill bara att allt ska bli som vanligt igen, med oss alla 4 hemma och så jag får nån mer att pussa o krama på.

jag får hem en vältränad man och min man får en fläskfia för jag har inte tränat ordentligt på ett tag nu. Att springa lite och träna på gymmet några ggr räcker inte, iaf inte när man vräkt i sej Toblerone till kaffet typ varje dag och inte brytt sej om vad man ätit. Ja, ja, det får vara slut på det nu och så återgår vi till de bra vanorna på vardagar och så får man freaka på helgerna.
Väskan är redan packad för gymmet i morron, det kommer bli tungt och skitbra!

Oj, jag har inte rakat benen, bäst att göra det så ingen tror att en varulv ska träna på gymmet ;)

Snart, snart, snart får jag pussa på min man.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar