15 oktober 2011

Globen!


Ladies night i Globen på absolut bästa sittplatser, t.o.m bättre än förra året!!!
Showen var ännu bättre än förra året men det kan ju bero på att årets komiker verkligen kunde sjunga. Tomas Järvheden överraskade måste jag säga, han var grym.

Lite smolk i bägaren var väl att Brolle inte var med men han blev pappa till en liten flicka igår var infon vi fick. Idag läser jag i Aftonbladet att han fick en pojke!!
Jag är iaf helt säker på att han fått ett barn iaf ;)

Innan L.N checkade vi in på hotellet och gick på stan o shoppade lite.det var soligt och friskt ute, en riktigt härlig höstdag.
Sen gick vi tillbaka till hotellrummet och bytte kläder och sen var vi lata och tog en taxi det skulle ändå bara kosta 170 kr Max. Jo tjena, en bil havererade i en tunneln och där stod vi med tickande taxameter. Vi kom till Globen sent men i tid för maten och det var gott.

Showen var fantastisk precis som jag förväntade mej och som sagt ännu bättre än förra året.
Just det ersättare för Brolle blev Eric Saade, lillpojken ;)
Han är så ung o platsade kanske inte pga sin ålder in i showen men han är verkligen grym på scen. Tror verkligen min dotter kommer vara avundssjuk.

Foton då?
Jo jag tog flera men alla är suddiga, ljuset var riktat så att det inte blev bra bilder. Vi satt precis framme vid scenen, "tungan" i mitten.

Efter en skön morrondusch har jag fått på mej en wunderbar stickad tröja och laddar för hotellfrukost med mina galna tjejer som jag älskar. Shit vad kul vi haft.













En fantastisk körsångare, Leif!



Ni ser ju den fantastiska kvalitén på bilderna. Jag önskar mej en bra pocketkamera när jag fyller år! Bara ett tios sådär ;)









Galet bra brudar!

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Tackar så mkt för en underbart rolig kväll/natt/dag. Det kommer jag att minnas tills nästa år då det är dags igen!!!Kattis

    SvaraRadera