19 oktober 2011

Hicka!

Så här på kvällen har jag begåvats med en rejäl hicka, det är inget roligt alls, jag hickar så det gör ont i kroppen.
Nu är vi alla i familjen på gång att äta kvällsmat och göra sej iordning för nattens goda sömn.

Idag har varit en sån dag när vi knappt träffats hela famiiljen, Emelie har haft dans och sen har vi bara hunnit äta och fixa lite allmänt som man alltid pysslar med på kvällarna, typ tvätta och hänga upp tvätt.

Hoppas på ett avsnitt av Sons of anarchy ikväll men som vanligt är man trött så kanske sömn lockar mer.
Visst är man mer trött när mörkret faller? Jag upplever det så iaf.
Sen vet jag att man blir mer trött av när man har oro i kroppen och huvet fullt med funderingar.

Nu försökte jag länka nåt som får mej glad och på bättre tankar men det sket sej, jag fick inte till det hela.

Ska borsta gaddarna nu och krypa ner i sängen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar